woensdag 7 augustus 2013

Soms voel je je niet van de toekomstige wereld!


"Mam, er zit iemand in m'n kamer en die wil er niet uit en ik mag er niet in", komt Teuni (7) verschrikt (licht overstuur) vertellen..... 

"Hoe bedoel je dat, Teun, die kinderen die er vanavond waren zijn toch al weg en die zijn toch niet in je kamer geweest?", vroeg ik.

"Ik weet niet wie het is, maar ik moet eruit en hij wil niet weg, want hij zegt dat ik weg moet!"

"Heb je dat dan gedroomd? Hoe komt ie daar dan?"

"Nee, het is boven en hij kan gewoon binnen, want iedereen kan binnen"

"Hoe ziet ie er dan uit en hoe heet ie?"

"Hij heet 069, en er lopen er nog meer met een nummer en ik weet niet wie het zijn, maar ik wil in m'n eigen kamer en hij moet eruit!"

Mamma snapt er inmiddels niks meer van, totdat........

"Het is op Sunnyday op de computer!"

"Ohhhhhhh, kun je die 069 dan niet blokkeren ofzo? Of eruit schoppen?"

Gelukkig had Barri (10) de oplossing; deuren kopen voor je kamer, dan kunnen alleen je vrienden binnen!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten